Jaunumi
Izlaista grāmatvedības sistēmas VINEGS pirmā versija
Damas un kungi, es sveicu jūs mūsu jaunajā vietnē!
Grāmatvedības sistēma “VINEGS” ir projekts, pie kura esam strādājuši pēdējos gadus. Un, beidzot, jaunās sistēmas izstrādes un testēšanas posmi ir beigušies,
un esmu priecīgs iepazīstināt jūs ar sistēmas pirmo izlaišanu. Šajā vietnē jūs varat iegūt detalizētu informāciju par to, kādas iespējas ir nodrošinātas VINEGS sistēmā,
kā arī par to, kā šī sistēma atšķiras no mūsu iepriekšējā projekta - Accorprofi sistēmas, kas tika izstrādāta 2000. gadu sākumā.
Uzzināt vairāk par jaunām iespējām.
Uzreiz vēlētos uzsvērt, ka mēs arī turpmāk atbalstīsim Accorprofi sistēmu, un visi tās lietotāji, ar kuriem ir noslēgts līgums par pakalpojumu sniegšanu,
arī turpmāk saņems programmatūras atjauninājumus, konsultācijas un tehnisko palīdzību. Turklāt pat ar lielu vēlmi mēs nevarēsim visus klientus uzreiz pārcelt uz VINEGS.
Šeit steigai nav īstais laiks - viss ir jādara uzmanīgi: jānodrošina datu bāzes migrācija, viss jāpārbauda, jāpalīdz iestatīt izdrukājamas veidlapas, ja nepieciešams, utt.
Mēs augstu vērtējam ilgtermiņa sadarbību ar jums - mūsu pastāvīgajiem klientiem, un tāpēc mēs piedāvājam pakāpenisku pāreju uz jauno sistēmu.
No sākuma jūs varat iepazīties ar sistēmas priekšrocībām, lejupielādēt demo versiju un mēģināt ar to strādāt.
Ja jums rodas kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mani vai ar kādu no mūsu konsultantiem.
Accorprofi lietotājiem ir paredzēti arī īpaši nosacījumi, pārejot uz VINEGS - tos varat atrast šeit. – tos varat atrast šeit.
Tas, ko mēs tagad piedāvājam, ir pirmā VINEGS sistēmas izlaišana, ar kuru var pilnvērtīgi strādāt.
Pirmais, bet nav jau pēdējais - laika gaitā parādīsies jaunas programmu sadaļas un funkcionālās iespējas.
Rezultātā VINEGS sistēmu veidos divi savstarpēji saistīti programmas moduļi: “VINEGS grāmatvedība” un “VINEGS noliktava”.
Programmas moduļa “VINEGS noliktava” izlaišana paredzēta 2022. gadā.
TĀTAD, KO MĒS PIEDĀVĀJAM TAGAD:
Šobrīd mēs esam pilnībā sagatavojuši programmu sadaļas "Finanses" un “Alga”. Sadaļa “Pamatlīdzekļi” būs gatava nedaudz vēlāk - aptuveni februāri,
un tā būs pieejama ar nākamo sistēmas atjauninājumu. Būs arī iespējams atsevišķi pārnest pamatlīdzekļu kartītes no Accorprofi, lai tās nebūtu jāievada manuāli.
Šeit prioritāte ir skaidra: visa kārtējā grāmatvedība un pārskati, kas jāsagatavo katru mēnesi, tiek glabāti sadaļā “Finanses” un “Alga”.
Kas attiecas uz pamatlīdzekļiem, pārskats par to kustību visbiežāk ir nepieciešams tikai Bilances sagatavošanas laikā.
Tas ir aptuveni marts-aprīlis - tieši šajā brīdī būs pieejama sadaļa “Pamatlīdzekļi”.
JA JŪS VEICAT NAMU APSAIMNIEKOŠANAS VAI TŪRISTU CEĻOJUMU UZSKAITI, TAD UZ VINEGS VARĒSIET PĀRIET NEDAUDZ VĒLĀK - APTUVENI, SĀKOT AR 2021. GADA JŪNIJU.
Namu apsaimniekošanas uzskaite tiks ievērojami pārskatīta, salīdzinot ar to, kā tas tika veikts Accorprofi - tā būs atsevišķa programmas sadaļa ar daudzām papildu funkcijām.
Kad viss būs gatavs, mēs par to paziņosim.
KĀ TIKS REALIZĒTA DATU APMAIŅA STARP VINEGS UN AKCORPROFI PROGRAMMAS MODULI “KRĀJUMU UZSKAITE”:
Tā kā programmas modulis “VINEGS noliktava” vēl tiek izstrādāts, pārejas periodā jūs paralēli varēsiet strādāt divās programmās.
Šajā gadījumā jums joprojām būs iespēja eksportēt datus par pavadzīmēm no moduļa “KRĀJUMU UZSKAITE” uz VINEGS (apmēram tādā pašā veidā, kā jūs to darījāt iepriekš).
VAI TIKS NODROŠINĀTA DATU PĀRNESE NO ACCORPROFI?
Jā, protams. Mūsu eksperti palīdzēs jums to izdarīt. Turklāt ir detalizētas instrukcijas par datu pārnesi.
JA NOLEMJAT PĀRIET UZ VINEGS, VAI TAS IR OBLIGĀTI JĀDARA STINGRI NO 1. JANVĀRA?
Nē, nav obligāti. To var izdarīt jebkurā laikā - visi Accorprofi ievadītie dati tiks pārnesti jaunajā sistēmā.
Visērtākais laiks ir jebkura mēneša otrā puse (parasti grāmatvedim tas ir mazāk noslogots periods).
KAS IR JĀDARA, JA NOLEMJAT PĀRIET UZ VINEGS?
Paziņojiet par to mums: zvaniet, nosūtiet e-pastu vai aizpildiet pieteikumu vietnē (izmantojot opciju "Sazināties ar mums" - apaļu ikonu ar aploksni ekrāna apakšējā labajā stūrī),
un mēs vienosimies par laiku, kad tas būs ērti jums un mums.
KĀ TIKS ORGANIZĒTA APMĀCĪBA?
Pirmajā posmā (2020. gada decembris - 2021. gada februāris) tiks organizēti individuāli apmācības kursi:
uz vietas pie klienta (ja to atļauj situācija ar pandēmiju) vai izmantojot attālinātos savienojuma rīkus (TeamViewer, AnyDesk).
Turpmāk mēs plānojam organizēt arī grupu nodarbības - mūsu mācību centrā vai attālināti (izmantojot Zoom).
Mēs būsim pateicīgi par jebkurām atsauksmēm, komentāriem un ieteikumiem. Es ceru, ka mūsu sadarbība arī turpmāk būs veiksmīga!
Ar cieņu, Igors Vaikutis, VINEGS sistēmas autors-izstrādātājs.